Tiedote loppukauden pelaamisesta

22.10.2021

Päivitetty 1.11.2021

Par 3 Hiisi-kenttä ja klubin lähipelirange ovat suljettu pelikauden 2021 osalta. Farmi-kenttä ja Megarange ovat avoinna toistaiseksi.

____________________

Loppukauden ajan green fee on aikuiselle 20e/9reikää ja 30e/18reikää. Juniorille 10e/9reikää 16e/18reikää

Pelioikeuksilla: kesäkausikortti, rajoitettu kesäkausikortti, loppukesän kausikortti ja farmikortti green fee on 5e/ 9reikää.

Caddiemaster palvelee joka päivä Taukotuvalla klo 10 alkaen (säävaraus)

puh 03 3753 868 s-posti caddiemaster@hiisi-golf.fi

Kentän ollessa jäässä tai kuurassa, kentälle meneminen on ehdottomasti kiellettyä.

Jäisen heinän päällä liikkuminen murskaa kasvin solukkoa. Tämän seurauksena kasvi kuolee tai altistuu herkästi kasvitaudeille, joilla on pitkäkestoisia seurauksia kentän kuntoon.

Kenttä ollessa jäässä tai kuurassa suljemme lähtöjä nexgolfiin arvioidun mukaisesti siihen hetkeen asti, jolloin kenttä voisi olla arviomme mukaan sulanut ja kentän voi avata. Seuraa siis nexgolfia.

Kentän mahdollista sulamishetkeä voi olla hankala arvioida vielä edellisenä päivänä, tilanne pystytään toteamaan luotettavammin vasta ko. pelipäivän aamuna. Kylminä päivinä kentän aukiolo kannattaa tarkastaa nexgolfista ennen kentälle lähtöä. Jos kenttä joudutaan pitämään kiinni, varatut lähtöajat peruuntuvat.

Farmilla on otettu käyttöön talvilyöntipaikat, pelaathan siis vain niiltä.

Muuta ajankohtaista:

Taiston scramble (2hlö joukkueet) pelataan säiden salliessa sunnuntaina 7.11. Ilmoittaudu mukaan nexgolfissa tai caddiemasterille.

Pelioikeusmyynti ensikaudelle alkaa joulukuun alkupuolella. Pelioikeuksia myydään tarjoushinnoin tammikuun loppuun asti. Hinnat nousevat normaaleiksi helmikuun alusta. Meille käy myös liikuntaetuudet Smartum, ePassi, Edenred, EazyBreak ja tyky.

Jäsenmaksulaskut tehdään joulukuun alkupuolella ja ne lähetetään jäsenille nexgolfin jäsentiedoissa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeeen.